Ebrutprk evet bende cuma günü oldum muayene 1 cm dedi açılma. Kasılma dışında hiç ağrı-sızı yok arada bir ağrı oluyor ama psikolojik mi gerçek mi anlayamıyorum artık 😔 banada aynı şeyi söyledi doktorum eğer gelmezse 40+1 de bir şekilde doğum yaparız dedi. Sanırım suni sancı kastetti🤷♀️