MeliSeliMelih Çok canım istediiiiiii 😔 Eşim azcıktan bişi olmaz ye diyor ama hamileliğimin başından beri yemedim bu irademi bozmakta istemiyorum yiyenler var mı 😀
Mervetekmn Busekrkmz aynen ya kasmamak lazım yanı bende şeker tansiyon var ama ona rağmen doktor herseyden 1-2tane yiyebılırsın dıyor oyuzden kasmıyorum ben hiç 😂
Ebrutprk MeliSeliMelih bende çok yedimmm 1. Gebeliğimde çoçuğum da gayet sağlıklı 😂 hiç o şekilde takıntılarım yoktur canım ne isterse yiyorum yanı bu 2. Gebeliğim de de🙂🙂
MiniKaya MeliSeliMelih hiçbirşeyden kısmadm canım ne istediyse yedim içtim (sigara alkol hariç ) şükür 37 ye geldim bence çok kasmamak lazım hasta değiliz hamileyiz sonuçta 😀
MeliSeliMelih MiniKaya içim rahatlıo böyle pozitif yorumlar olunca 🥰 kasa kasa nereye kadar kasmıcam 😂😂
Twinsmomm01 MeliSeliMelih ohoo ben bi oturuşta paketi yerdim😂😂 sağlıkmı değil ama çokta zarar veren bişi değil bebeklerimde gayet sağlıklı😂😂😂