Herkesin affına sığınarak bişey söylemek istiyorum 38 haftalık hamileyim ama ben Türkiyedeki bu çatı muaynesi olayını gerçekten anlamıyorum. Kimi duysam yok çatın darmış yok öyleymiş falan filan. İngilteredeyim doğumum burda olacak. Çatı muayenesi açılma varmı diye yaptılar sadece başka yapmadılar. Burda insanlar doğuruyor çatın dar muhabbeti yok kimsede. Herkes burda doğuruyor sezeryan seçenek bile değil. Sezeryanı son ana gerekmediği sürece almıyorlar zaten sağlık sorunu olmadığı sürece planlı sezeryan yok. Bizim ülkemizde kimi duysam doktor doğuramazsın dedi diyor. 4 kilo çocuk doğuranları görüyorum burda