Hayır. Öyle bisey yapmayın. O kadar abartılı hikayeler var ki ondan korkuyorsunuz. Ama herkesin doğumu kendine özel. Asla korkmayın dünyanın en güzel acısı ve hissi. Abarttiklari kadar inanın bsy yok. Nefes ve hareketlerle kasılmalar karsilaniyor özellikle sıcak su. Hem doğum sadece birkaç saat, Allah kadına öyle bir güç vermiş ki, dayanıyorsunuz. Doğumdan sonra öyle güçlü hissedeceksiniz ki bu duygudan kendinizi mahrum bırakmayın, kendinize güvenin. Sancı değil kasılma olarak beyninize sokun ve her kasil geldiğinde nefes ve doğum eğitimi alin orda ki şeyleri uygulayın. Bebeğinize kavuşacaksınız sonuca odaklanın asla korkmayın, korkacak hic bsy yok ❤️