Glsrdnz Merhaba arkadaşlar 😊 Pierre cardin twist plus bebek arabası alan ve ya kullanan var mı acaba aranızda?
Yildirim35 Glsrdnz ben aldım canım çok güzel görünüyor ablam da bu markayı kullanıyordu çok memnundu 😍 bende onda görüp aldım harika ❤️
Glsrdnz Alperefet güle güle sağlıkla kullanalım inşallah bebeklerimize 😍 daha bizimde zamanımız var almak istiyorum ne kadara aldınız acaba
Glsrdnz Yildirim35 bende almayı düşünüyorum bu modeli kullanımı fln kolay mı bide fiyat olarak ne kadara aldınız acaba 😊
Yildirim35 Glsrdnz hafif kullanımı çok rahat ve çok şık duruyor 😍 biz aşağı yukarı 3 hafta önce 2700 e aldık canım
Dilek-123 çok beğeniyorduk modelini aldık👏 şimdi evde sürüp mutlu oluyorum 🤗🌸 hafif kullanımı rahat bir araba Rabbim sağlıklı günlerde kullanmayı nasip etsin hepimize 🤲
Glsrdnz Dilek-123 sağlıkla kullanalım inşallah minnoşlarımıza 😍😍 heycanı bekleyişi çok güzel bide gelsinler 🥰
Ada34 Alperefet merhaba siz ne zaman aldınız babymalldan bu fiyata acaba biz dün akşam gördük 2700 idi🙁
Gozdeu Bende bu modeli aldım ama kullanmak için 3 ayım var henüz 😊🤰🏻Çok beğenerek aldık satıcıda çok övdü en çok sattıkları modelmiş
Alperefet Ada34 şimdi baktım 13 ekimde almışım haramidere İstanbul şubesinden ben açık grimsi bir renk almıstım o renk haramidere şubeye özel fiyatıyla ve sınırlı sayıdaydı kalmamış olabilir.
Ada34 Alperefet ondandır o zaman birde geçen ayla bu ay değişti fiyat demişti adam dolara endeksliymiş kısmet artık sağlıklı günlerde kullanın☺️