Su23 İyi akşamlar herkese. 25+4hamileyim. Bebegimin hareketleri göbek deliğinin altında. Bu bebegin makat gelişi oldugunu mu gösteriyor? Tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum ❣️
Asenana Su23 yok kuzum sonradan yukarıda hissedeceksin o haftalarda biraz daha aşağıda büyüdükçe yukarı çıkıyor
MiniKaya Su23 o haftalarda normal zaten genelde 30. Haftada falan baş aşağı dönüyorlar benim oğlan hep yanlara çalışıyo sağolsun 😀 36+4 teym bazen aşağıdada hissediyorm ama doktorum doğum pozisyonunu aldığını söyledi
Gizemlimmio Su23 26+4 benim oğluşum da ve makat gelişli şu an o yüzden ben de dediğiniz yerlerde hissediyorum. Ama daha erken tabi inşallah dönücek benim miniğim de 😊
Tibektas Su23 son 2 hafta hatta son hafta bile pozisyon değişebiliyor, bide çok küçük daha o yüzden göbek hizanda olması normal daha sonra midene kadar da çıkacak vuracak 😊
Gokmer 24.haftamdayım. Benim ki her yerden vuruyor. En aşağıdan en yukarıya, en sağdan en sola. Bende şaşırıyorum. İlk vurduğu yere hemen dokunuyorum ama 2. Vuruş çok alakasız yerden geliyor 🐣😆
Su23 Gizemlimmio hımm ben de 24. Haftada kontrolüm vardı popo gelişi dedi doktor sonra baktım hareketleri degişmedi. Teşekkür ederim 😍
Gizemlimmio Su23 Ben de hareketleri hala aşağıda diye dönmemiştir herhalde diyorum kendi kendime aynı düşüncelerdeyiz sizinle 😂