Melekzehrakk Kızlar bebegım de sarılık varmıs ve ılerlemıs daha 5 günlük yatırabılırlermıs hastaneye nolur dua edın hamilelerin duasın kabul olurmus allah rızası ıcın dualarınızı eksık etmeyın 😭😭😭
Sefaat Melekzehrakk insallh bi an önce atlatır canim benim bebğimde olmustu sınirdaydi bizde son anda kurtulduk hastaneye yatmaktan surekli emzirmeye calis canim gercekten tek şifasi süt benim kizim surekli uyuyordu ilk baslarda emmek istemiyordu uyandirmaya ugrastim hic birakmadim surekli emzirdim cok sukur atlattik insallh sizde bi an önce kurtulursunuz
1erkekannesi Melekzehrakk canım benim öncelikle dualarım seninle. Aynı süreci bende yaşadım 16 günlük oğlum var sarılık oldu hastanede yattı ama şükür geçti sen olumlu düşün geçecek yeni doğanların %80i oluyor Rabbim yardımcınız olsun
Didemalkanendik Korkma canm üzme kendini yanındaysa hala sık sık emzir beyaz ışım tedavisi uygulayacaklar hastanede
Edos Cok gecmis olsun canim 🙏 Korkma Allahin izni ile geçiyor sarılık 3 gun yatmisti ablamin cocugu bol bol emzir. Kendini strese sokma. Sütün bol olsun insallah🙏💗