Zeynepbera Kızlar 11+3 teyim şu an yarın dr a gidicem acaba sizce detaylı ultrasonla bakar mı veya cinsiyet tahmini yapar mı😋
ygmurnuuur Zeynepbera benim o haftada belli olmuştu kuzum erkek olduğu için sanırım ama sen yinede kesin bakma cinsiyet de söylerse benim %50 erkek demişti herkese erkek diye söyledik ama sonrada öyle kaldı 😂sanırım şans işi sen yinede çok kesin bakma
Birgul Zeynepbera bende 11. Haftada yaptı erkeğe benziyo dedi çıkıntı var dedi gösterdi hatta inşallah değişmez heyecanla bekliyoruz öbür kontrolü😀
Zeynepbera ygmurnuuur Ayyy zaten bende şans olsa 😂😂 ama hep içimden kız geçiyor bir şey bakarkende hep kıza gidiyor elim🙈🙈🙈
Zeynepbera Birgul Ben şimdi çatır çatır çatlatım ama diğer kontrollerde eşim olmicak yani yaklaşık 24. Haftaya kadar inşaAllah belli olurda biliriz 🙈
Mrs-tugce O haftada organlar cok benzermiş doktorum söyledi anlaşılmaz ama şimdilik kız diyorum dedi dee 13 +3 te kesin kız dedi 😍 yani kesin olmamakla birlikte belki tahmin yapar.
Zeynepbera Mrs-tugce Hayııır maalesef asla kımıldamı fasülye 🙈 bir doktor 3 gün geriden geldiğini söyledi 1 hafta sonra tekrar çağırdı