Blablahdhd 35.haftamdayım sanıyorum dolgum düşmüş boşluk var baya görünür ne yesem oraya doluyor ve sızlama yapıyor sonrada.Doğuma az kaldığı için yaptırmıyorum ama yanlışmı yapıyorum?yaptırmalı mıyım?yada önerebileceğiniz çözümler varmı
birgul29 Blablahdhd benimde çok diş ağrım oluyordu. İlaçlar antibiyotikler fayda etmedi. Soğanı en iç kısmını tüpte 3-4 dakika kadar ısıtıp ağrıyan dişimin üzerine koyduğumda ağrım geçiyordu kısa sürede . Umarım sizde de işe yarar. Allah şifa versin ♥️