elaanur kızlar hamileliğimn 2.ayında beri sgk m yatıyor şuan 6.aya girecm ne zmn rapor almam gerekiyor dgum snrasınd para almam için bununla ilgili bilgisi olan varmı
Atlass elaanur canım dogum yapınca dogum raporunu şirkete gönderiyosun şirket sigortaya bildiriyor 170 arıyarak bilgi alabilirsin 32 de izne ayrılmıştım şuan 2 ay 21 günlük bebeğim var raporum bitti 10 milyara yakın parca parca para aldım
GizemKadirr Merhaba 32. Haftanda eger çalışabilecek durumdaysan çalışabilir raporu alıyorsun. Ama calisamicam direk izne cikcam dersen 32. Haftada çalışamaz raporu alıyorsun. Dr un bunun bilgisini verir mutlaka o zaman gelince.
aysenurbdk Merhaba bende bişey sormak istiyorum kızlar merak ettiğim bir konuydu bu. Ben doğumdan sonra çalışamıycam işten ayrılmam gerek ama bu parayıda almak istiyorum ihtiyacım var bunu yaşayan oldu mu
RabiaPrvgl aysenurbdk raporluyken işten ayrılamıyorsun zaten. Doğum parasının yarısı doğum yaptıktan sonra yarısı da sanırım iş başı yaptıktan sonra yatıyor. raporun bittiğinde sigortaya bildirdiğin için onu da alıp işten çıkabilirsin canım bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum