kubrayylmz Çok erken degilmi kafasının aşagıda olması ve kendiside plesantasıda aşagıda dedi detaylı ultrasonda kasıklarım o yüzden agrıyor kanama olamadııgı sürece sıkıntı yok dedi ama erken fegil mi bide yukarı çıkarmı mı
Havva_karakayaa7 kubrayylmz Benimde 29 cü haftada dondu canım 32 haftalıgim hala assada kafası inanılmaz kaşık ağrısı çekiyorum doktor alttan muayne etti normal dedi
Biberff kubrayylmz aynılarını bende yaşadım canım içini ferah tut ağır işler yapma yeter ben şuan 37+2 yim bu seferde kafa yukarıda bekliyoruz dönmesini 🤷🏼♀️🤦🏼♀️😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Inci20192021 kubrayylmz benim bebegimin kafasida 24 de dönmüstü baya korktum erken dogacak diye suanda 28 haftaligiz gecen hafta doktorum buseferde yan yatiyo dedi yani cok yeri oldugu icin istedikleri gibi dönüyolar😊