Azizesoran edaelifokmn Arkadaşım Asil Gökbey koydu. Asil başlı başına harika bir isim. Yanına her isim yakışıyor.
Papatya3 Yanlis anlamayin guzel isim ama cok fazla Asil konuyor artik.. ve iki isimli oluyor genelde. Siz bilirsiniz ama daha size ozgu birsey olabilir tabi
edaelifokmn Papatya3 evet bende Asil ismini o kadar benimsedimki acaba Asilhan koysam biraz daha farklımı olur diye düşündüm.. Eşimde Asaf isminş çok istiyor oda benin içime sinmiyor çok zormuş gerçekten isim seçmesi
Azizesoran edaelifokmn Hımm. Asil güzel zaten canım. 2. İsim bilemedim. Bende 2 isim istiyordum ama ilk ismi de ikili isim gibi olunca tek isimde kaldık. Nasipse Alptuğ koyucaz 🥰
edaelifokmn Azizesoran sizin isminizde güzelmiş bende o yüzden Asilhan mı koysam dedim hiç Asilhan ismini çevremde birindede duymadım hoş geldi ama emin olamadım☺️