minikcasper Kızlar bazı yazılarda içilmez bazılarında da içilir falan diyo. Bunu doktoruna soran net bilgi sahibi olan var mı? Nette son 2 ay içilmemesi gerekir falan yazıyor. Bilenler yazabilir mi?
Asenana minikcasper Ben diyabet için diyet uygulamıştım 7inci ayimdayken ıhlamur iç demişti doktorum içtim her sabah hiç bi sıkıntı yaşamadım
Mutiess minikcasper Hamilelikte bitki çayları önerilmiyor. En basiti nane limon bile içmeyin diyorlar. Sadece canın çekiyorsa birkaç yudumla bu nefsini körelt♥️🌸
minikcasper Mirmom canım çekti ya ben çok severim ıhlamuru havalarda serinleyince limonlu içesim geldi 😻
minikcasper Mutiess evet diğer bitki çayları önerilmiyoda ıhlamura net bişey denmemiş. Kontrolüme az kaldı gittiğimde sorayım bakalım 😃
Mutiess minikcasper işte bu zamanlarda direk düşünülen şeyler bıdıklar olduğu için her şeye daha temkinli olunuyor 💐
Mircet minikcasper hamileliğimin ilk aylarında fena grip olmuştum ıhlamur zencefile atlattım doktorum bi tek bunları önermişti ilaçta kullanamıyordum
Mircet minikcasper ben Içtim bişey olmadı demek istemiyorum yanlış yönlendirmek istemem kimsenin de günahını almak istemiyorum canım
minikcasper Mutiess ah evet ya herşey minikler için 💕 ben normalde her yiyeceği ya da içeceği araştırmam da bu bitki çayı olduğu için araştırayım dedim 😃