phdmom ben 22.haftada coraspirine 28.haftada da alfamete başladım. Genelde tansiyonumun yükseldiğini baş ağrımdan biliyorum. Mide ağrısı da ekleniyorsa 140/90 un üsütünde oluyor 🤦🏻♀️ Çok şükür 150/100 u geçmedi inşallah sağ salim kavuşuruz evlatlarımıza🙏🏻🙏🏻