esratalha benim perşembe doğumum var. Hamileliğimin başından beri geçmeyen enfeksiyon vardı. Antibiyotik de kullandım. Kullanınca geçerdi diğer ay yine olurdu. Bazı gebelerde oluyormuş. Benim ne yanma ne ağrı vardı ama çok yüksek çıktı hep enfeksiyonum. Doktoruma güvendiğim için kullandım doğal yolla sadece suyu denedim. 3 litreden hiç düşmedim.