Fatma-hira-74 Detaylı ultrasonda bebeğinin beyninde kist cıkan oldu mu ? Bugün detaylı ultrasona girdim doktor ben hayatımda ilk defa bu bölgede kist gördüm dedi raporda da Vermisin üst polinde yaZıyordu.
Nehirr88k Fatma-hira-74 canm bnim 17 haftalıkken görülmüştü çok şükür detaylı ultrasona girdiğimde kaybolmuştu seninde kaybolur skma canını bende çok kafaya takmıştım ama çoğu bebekte olurmuş gelişirken beyninde su toplanıyomuş yüksek oranlada geçiyomuş hep
Fatma-hira-74 12345677 ya ben bilge hastanesi cengiz tokgoz diye bi doktora gttim ya adam hic bişey demedi ben ilk defa gördüm dedi cuma günü bidaha cagırdı ne kist adı verdi ne baska bişey moralimiz bozuk cıktık bizde
12345677 Fatma-hira-74 galiba o dur benim bebeğimde de çıktı 2 tane ve büyük dedi ama 1 ay sonra gittim hiçbirşey kalmamış tı genelede hep geçiyor bende çok korkmuştum sizinde inşallah geçer
halitefe Fatma-hira-74 canım ismini biliyordur mutlaka ama bulunduğu bölge muhtemelen nadir görülen bir bölgedir ona şaşırmıştır doktorda keşke deseydin bu geçecek mi veya kalırsa ne gibi sorunlar olabilir falan diye
halitefe Fatma-hira-74 o zaman içini rahat tut bence benim bebeğiminde kordonunda kist vardı 2 aya geçer genelde geçmese bile organlara bakarız liste rağmen sağlıklı doğan bebekler var demişti doktorum bir sonrakş kontrole gittik bakti hiç bişey yoktu