Buyrenk benim bebeğimin de kafası iki hafta önden gidiyordu ve 39 a kadar doğmazsa 39 da planlı sezaryen olmam gerektiğini söyledi doktor. Ben planlı sezaryen istemediğim için başka doktora göründüm ve bebeğimin kafası büyük olmasına rağmen çatı yapım uygun olduğundan dolayı normal doğum yapabileceğimi söyledi. 40+2 deyim eğer cumaya kadar olmazsa suyumu patlatarak normal doğum başlatacak. Sezaryen ilk seçenek olmamalı hiç bir zaman bence siz de farklı görüşler alın içiniz rahatlasın.