Cerenbktmr123 Ankarada özel kadın Doğuma giden var mı 8+2 deyim geçici özel polikliniğe gittim ama uçuk fiyatlı olmayan doğumu da orda yapabileceğim hastane arıyorum yardımcı olursanız sevinirim ☺
Esra0691 Cerenbktmr123 başkent hastanesi bence canım.. Sertaç esin çok memnunlar bende ona randevu aldım. Sadece 122 lira öğretim görevlisi ücreti ödüyorsun
Cerenbktmr123 Busraayaz her ay kontrole de oraya mı gidiyorsunuz memnun musunuz birde aylık kontrol de ne kadar ödüyorsunuz
Esra0691 Cerenbktmr123 evet canım her kontrol de. 10 gün içinde tekrar gidersen ödemiyorsun. Daha yeni başlıycam ben ama çevremde kim gittiyse çok memnun
Busraayaz Cerenbktmr123 canım 1 kaç kere gittim düzenli oraya gitmiyorum 30 dan sonra düzenli baslayacağım daha 23 haftalığım ama memnun kalmıştım arkadaşlarım orada çalıştığı için orayı düşünüyorum
Gulseninannesi Ben özel etimed hastanesine gidiyorum ikinci gebeliğim 21. Haftadayım. İlk gebeliğimde de aynı hastane ve doktora gidiyodum muayene ücreti 82 tl. Doktorumdan çok memnunum
Gulseninannesi Cerenbktmr123 ahmet cingi doktorum ama normal doğum fiyatını bilmiyorum canım. Ben 2 sene önce sezeryan ile yapmıştım