Hanımlar 4 gün önce öksürük başladı sonra grip oldum ve boğazlarım şişti gribim ve boğazım geçti ama öksürük hâlâ devam ediyor bazen az ama bazen fazla oluyor uyumakta falan çok zorlanıyorum 15 16 haftalardan beri nefes darlığı çekiyordum şimdi çok daha fazla çekiyorum hamilelik iyice zor geçmeye başladı cuma günü gittiğim de 1 cm açıklık var dedi erken gelir diye de korkuyorum da ballı süt, bal-karabiber, ılık su, pekmez falan yapıyorum ama dört gündür geçmedi daha ne yapabilirim 😣