Ben de aynıyım rezil bir durum. En sonunda kbb ye gittim. Nazalnem diye özel bir sprey verdi. İlliadini verdi ama 3 gün sadece gece kullandım. Nazonex kullanıyorum. Tuzlu suyla burnunu yıka ara ara dedi. Ama aynıyım gece yatınca ikisi birden tıkanıyor. Ben de bir de Allerji var zaten.