Kirazcoban33 0101sevo insan heves ediyor 😊ilki erkekti şimdi Allah kısmet ederse kızım olacak bizde aldık
bahar95 Merhabalar bende 23 haftalık hamileyim başladim yavaş yavaş, Eminönünde havuzlu Han diye avm var büyük çok güzel şeyler var çeşit çeşit sadece bebek kiyafetleri uygun fiyatlı ne lazımsa orda var
Nesrincente Kirazcoban33 24 haftalıgım ve kıyafet işini hallettim beşikte tamam bebek arabası puset kaldı ve bakım urunlerim onlarıda yavas yavas alacagım sıkısmamak için kıyafet ısını de kıs gelmeden halledelim dıye aldım bı de vırus olayları falan aradan cıksın son ana kalmasın dıye
Kirazcoban33 Nesrincente bende 24 haftadayım bizde kıyafetini aldık bikac parça daha gerek sonrası büyüdükçe 😊
Srhtzlyh Kirazcoban33 29+4 olduk. 27. haftama kadar bebeğimin ve benim lohusalıkta ihtiyaç duyacağım her şeyi tamamladım çok şükür😊 20 haftalıkken başlamıştım
Kizimveoglumm Kirazcoban33 27 haftalıgım bir kaç parça aldım 10′lu isimli hastane çıkışı müslin battaniye emzik biberon çıtçıtlı bady 5′li Hastane Çıkışı patikli alt pijama kundak
ysms19 Kirazcoban33 32+4’teyim. Son haftalara bıraktım alışverişi. Geçen hafta çıktık ve İzmir depremini yaşadık. Bugün cesaret edip evimize yakın e-Bebek’e gittik. Ve 3-4 saat içinde çok şükür bütün eksiklerimizi tamamladık. Sağlık olsun gerisi kolay 🙏🏼