Makkgok değiştirdim orayı !!! Doktor ismi vermicem ama hiç memnun kalmadım asla hemde zaten 3 kere gittim değiştirdim. Hastane zaten randevu alıosunuz saat 1 buçuğa içeri girene kadar yarım saat geçio ve çok kalabalık bir sıra oluo çünkü herkesin randevu saati aksıyo kuyruk oluo sürekli ya doğumdalar ya ameliyatta yani covid durumu olmasa bekliyelim tamam ama şu zamanda beklemek gerçekten olmuo ve tabi kalabalık oluncada sırada millet beklerken içeride 2 dk bile tutmuolar bebeği zar zor göremedim bile son gittiğimde çok sinirlendim !!! Paramla rezil oldum. Elime bir ultrason kağıdı verdiler bebek içinde görünmüo sözde çok kaliteli makineler neyse ben memnun kalmadım ama siz belki kalırsınız 🥰