37.haftaya kadar calisabilir raporu almistim.. 36+2 de oglum sabirsiz davranip dogmak istedi.. dogum yaptigim gunden itibaren iznim basladi, 16 hafta olmak uzere.. hastaneniz size dogumun canli gerceklestigine dair dogum raporu veriyor ve bunu sirketinize iletiyorsunuz. Sirketiniz sisteme raporunuzu girip onayladiktn sonra ucretiniz yatar. Ne kadar alacaginiz brut maasiniza gore belirlenir.