Hnfesin Merhabalar anneler 🌸 bugün detaylı ultrasona girdim doktor bebek de plasenta da aşağıda olduğunu söyledi yat dinlen ağır kaldırmadı dedi ve bir hafta önden gidiyormuşuz 🤷🏻♀️Bebeğin aşada olması ne konuda sıkıntı olur ?