Songuldr sinber kuzucugum banada doktorum bi sorun olmadığını söyledi ama ilk bebeğim bu yüzden biraz evham yaptım sanırım 🙏
Songuldr Unlukacar inşallah bizde sorunsuz bi sekilde kavuşuruz 🙏 yumurtayı zaten normal hayatımda haşlanmış şekilde günde 1 yada 2 tane tuketiyordum süt ve süt ürünleriyle çok aram yoktu onada miniğim için katlaniyorum yeter ki sağlıklı olsun hepsini uygualamya çalışacağım 😊
Unlukacar Songuldr Amin canım inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin uygula canım faydasını görürsün🙏🏼
Songuldr esloka esloka normal bı gelişim nasirim arkadaşlar sagolsunlar içimi rahatlattı doktorumda zaten bı sorun olmadığını söylemişti umarım sağlıklı bir şekilde kavuşuruz miniklerimize 🥰🙏
Yumosmelos Songuldr oğlumda 3800 ile dogum yaptim ayni seyleri yiyorum suan 36 haftalik kizim sadece 2500 olmus doktorum normal dedi annemde normal dedi 3 kardesim 2200-2600 dogmus bn 3200..
Mom3434 Valla yemem gereken herseyi günlük olarak aksatmadan yiyorum kızlar, 34+3 üz 2.200 müş kilosu, 2 ana öğün yapıyorum öğle yemeği kaynıyor ondan mı acaba bir tık düşük sanki kilosu