Kızlar bugün doktora kontrole gittim bebeğimin kafası hep rahimimin ağızındaydı çok baskı yapıyordu 3 gündürde sol bacağımın üstüne basamıyorum kontrol etti bi de alttan bakıyım rahimin nasılmış dedi .. 3 cm açılma gördü ilaç verdi doğumu durdurmak için bi hafta sonra tekrar gel dedi.. nolur dua edin ilk hamileliğim ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum… daha erken diye çanta hazırlamadım eşya almadım😒 böyle birşey başına gelen var mı ? İkili taramam filan normaldi suyumda normal😒