MiniKaya Dolunay3 boyunu sormadım canım çnkü doktorum uzun boylu bir çocuk olacak dedi 36+2 de 2900 dü
esmirna16 Gizemaltnr Evet azıcık birazcık tontik gerçekten 🤗🤗🤗 Hergün yumurta yemeye çalışıyorum. Hatta 2 tane yiyordum 1e düşürdüm son gunlerde. Peynir çok yiyorum bir de ceviz. Bunun dışında çok ekstra hergün tukettigim birşey yok.
Gizemaltnr esmirna16 bende kendime liste yaptım süt yumurta soda muz kasar pekmez hergun aksatmadan tuketiykrum 16.haftada 12 gün önde gidiyor dedi doktorum inşllah faydasını gorurum
esmirna16 Gizemaltnr Ben de senin haftalarında aynen bunları tuketiyordum bir de haftada 2 tane avokado yedim. İnşallah sağlıklı gelsin tüm minikler 🤗🤗 Hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah
esmirna16 Gizemaltnr Benim internette.okudugum hem bebeğe hem de rahme çok faydalı olduğu o yüzden ben fırsat buldukça tüketmeye çalışıyorum. Şok, A101, bim de falan yarı fiyatina oluyor genelde diğer marketlere gore
esmirna16 merve5051 Teşekkürler doğum kilosu daha az olacaktir 200-300 gram falan ama zaten sezeryanla erken alacak doktor o yüzden herşeyde bir hayır vardır diyorum ben de 🤗