Msd26 Cakir26 şehir hastanesinde yapılıyordu ama arkadaşım memnun değildi zaten şuanda da orda yapılmıyormuş. Eğer ücret önemliyse fakültede iyi diyorlar ama ben tercih etmem
sedasuzan Msd26 4 ay önce gittim 21 haftalık olmuştuk ozamn ama çok güzel ilgilendi verdiğim paraya değer zaten 45 dk falan sürüyo çünkü herşeyine detaylıca bakıyo bizimkinin 1 parmağını göremedi diye çok uğraştı
Sdhs06 Msd26 canım valaha baya ilgili gibi durmuyor cook çok ilgili gerçekten çok memnun kalacaksın doktordan gerçekten aklına takılan ne varsa sor zaten o herseyi noktasına kadar anlatıyor sana