Seyma16 Cerence canım benim dün 131e çıktı kan fazla pompalandığı içinmiş şuandada öyle nerdeyse zor nefes aliyrm
Busra34ybg Cerence bendede aynı çok kan pompalandığı için gebelikte normalmiş sırt üstü yattığım zaman yataktan zıplıyormuşum gibi hissediyorum sola doğru yatıyorum kan akısı rahat olsun diye
Ssmmra Cerence canım benimde şuan 120 nabzim bende su içiyorum soluma yatıyorum yağlı yemiyorum zeytinyaği kullanıyorum sadece bunlar bile rahatlatiyor dene
4161ek Ever normal canım benimde ara ara yükseliyordu sırt üstü yatmamaya çalış o zaman daha çok hissediyorsun akışına bırak kendini dinlendir bir süre sonra normale dönüyor 😊
Cerence Busra34ybg sol tarafım zaten çürüdü 😃 dediğin gibi bazen aşırı hissediyorum ben de arttığını halsizlik yapıyor
Cerence Aslında hiç yatmıyorum sırt üstü aşırı dikkat ediyorum ama bu aralar hem nabiz yüksek çıkıyor hem de tansiyon düşük çıkıyor yağlı da yemem yok yani
Busra34ybg Cerence evet kandan bakıyorlar benim tsh düşük çıktı ona bağlıydı o düzene girince kendimi topladım biraz biraz
Cerence Busra34ybg tsh normal değerde çıkmış kan verdim de bu gün mpv diye bir şey düşük çıkmış neyse o