prensleriminannesii Suyum bir haftada fazlalaşmış 36 haftadayım sizde de suyu fazla olan var mı ? Su fazlalığından erken doğum yapan var mı
goflak prensleriminannesii canim bende suan konu actim ama cevap yaazan olmadi hic. Bende 19+6 yim benimde suyum yukselmis. Sekerimi ac tok olccem oyle dedi doktor. Yedigimede dikkat ediyorum ama anlamadim bende 😕
tuuuucee prensleriminannesii benimde suyum fazla ama doğum yapmadım daha 37 haftalığım erken doğum riskin var büyük ihtimal de sezaryen olur ama bekleyelim yine son ana kadar dedi🧚♀️yürüdükçe içimde sallanıyor resmen🙈 bana karbonhidratı az tüket dedi yediklerime dikkat ediyorum şeker yüklemesi de yaptrmadm açlık tokluk ölçtürdüm hep şekerim de çıkmadı bekliyorum bakalm nasıl gelecek ne zaman gelecek
prensleriminannesii goflak benim şekerden olabilir dedi doktor daha bir hafta önce normaldi 1 haftada baya artmş 😒 Geçen hafta 150 ydi bunhafta 208 olmuş
goflak prensleriminannesii banada sekerden buyuk ihtimal dedi doktor. Elime kagit verdi sabah ogle aksam gece tok ac olculmesi lazm sekerin dedi. Seker aleti aldimda basladim olcmeye. Ac dusuk cikioda tok karnina 146 cikti 1 saate olctum. Sizde 1 saate ölctunuz dimi toklugu
tuuuucee prensleriminannesii benim 30dan beri fazlaydı hep fazla deyip duruyodu ama bişey de yapılmadı bütün değerlerim iyiydi zwten azalmaz demişti
Hill34 Benimde suyum fazla 37+3 um bu zmana kadar normal di ama 36.haftada fazla cikti hala da oyle ama erken dogum demedi doktor seker yuklemesi de yapilmisti normal di sonuclar. Hayirli dogumlar hepimize 🙏