Dygygn sutlacta birkac kere isil islem var, sorun olmaz sanki de yogurt ben sadece annem,kvalidem falan yapmissa yedim kendime guvenemedim, tire sut koop. ten aldim, cok guzel zaten, katki maddesi vardir ama cok guzel ve diger markalardan farkli, bi sure beklerseniz eksimeye basliyor digerleri gibi bi ay oldugu gibi durmuyor. Tavsiye ederim