Kızlar 18 haftalık hamileyim saç boyatıp kestirmek istiyorum ama bazıları hamilelikte yapılmaması gerektiğini söylüyorlar bilemedim napayım sizce? Boyanın 4 aydan sonra bitkisel olarak boyandıgında sıkıntı olmucagını biliyorum fakat büyükler saç kesimi için kestirilmez diyorlar nedeni ne anlamadım 🤷♀️