dmr177 canim benim bebeğimde 37+4 de 2840 gr doğdu ama bir ay icinde 4 kg oldu üzulme yani bende muz kasar sut yogurt cok yerdim dikkat ederdim o kiloda dogdu ama dogduktan sonra zaten aliyorlar cok kilolu olmasi onemli degilki saglikli olmasi onemli saglikli olursa insallh zaten aliyorlar moralini bozma