Caglayamac aysegul1912 suni sancı almama rağmen kanala inmedi ama kişiden kişiye değişebilir ben boşuna almış oldum
Nktozkn Bende şurda bekleyim 38+2 hala kanala girmedi benim minnoş 🤷♀️ Herşeyi denedim yarın kontrol var inşallah girmiştir yoksa nasıl bir süreç olacak merak ediyorum
Nktozkn Mirmom ilk gebeliklerde genelde erken giriyomuş canım benim ikinci gebeliğim henüz girmedi ama 36dan sonra sanırım girmiş olması lazım geçen ben gittiğimde girmiş olması lazımdı dedi