Sinemarslannnn Kızlar nst de ağrım cıktı ve doktor tedbir amaçlı 1 gece yatış verdi ciğer geliştirici iğne falan 31+ 4 teyim erken doğum riskine karşı diyor bunu yaşayan var mı
mercimekkmom Sinemarslannnn 33 te banada ciger gelıstırıcı ıgne yapıldı ıkı doz ve progestan kullandım suan 38. Haftadayım cok sukur normal hersey. Sende dıkkat et kendıne umarım saglıkla zamanında kucagına almak nasıp olsun canım.
Gd1992 Sinemarslannnn cnm agrın mı vardı nasl anladn kontrole mı gttn ogrendn sni goruyordum burda gcmiş olsn
IincciI Sinemarslannnn Bende 33. Haftada aynısını yaşadım nst de sancılarım çıkmıştı. 1 gece yattım serum ciğer geliştirici verdiler. Şuan 37 haftalık oldum şimdi de gelmek bilmiyor 😌
Duru999 Sinemarslannnn sancinizmi vardi gitdiniz dr? Ya konturol zamanimi bilindi? Allah yardimciniz olsun 🤲
Sinemarslannnn IincciI ahhh ne güzel benim de öyle olur umarım nst de çıkan ağrıyı hissettin mi peki tarif eder misin nasıldı
Iremfirat IincciI bende de aynısı oldu erken doğum diye iğne oldum, htta 2-3 gün yatışta yapıldı🥰ha geldi ha gelecek dedim bir korkuyla, 41 hafta doldu gelmedi, hatta normal doğum yapmam gerekirken zorunlu sezaryene girdim.. okadar değişik oldu yani🤣
Sinemarslannnn Duru999 rutin kontrol nst de cıktı tedbir amaçlı diyor şu an ağrının da doğum sancısı olduğunu söylemedi ama olurda erken doğum olurda biz işimizi garantiye alalım dedi
Mina01 Sinemarslannnn geçmiş olsun canim. merak ettiğin bisey sormak istiyorum doktor neye göre nst ye bağladı herhangi problem mi vardı ağrı sizi tarzi.ikincisi şuan yatıyorsun hastanede ya ekstra serum falan veriliyor mu ne dedi de ciğer geliştirici vurdu sancin ne kadarmis ki
IincciI Sinemarslannnn Evdeydim canım birden kasıklarımda bir ağrı baskı hissettim aynı şekil belimde ağrıyordu düzelemedim eşime söyledim direk hastaneye gittik doktorum nstye bağladı benim sancılarım 100 110 olarak düzenli geliyordu. Sancım 20 den 30 dan yükseldikçe böyle içimde bebek kasılıp toplanıyordu regl ağrısının 2 kat şiddetli haliydi. Benim açılmamda olmuştu çok şükür 37. Haftaya kadar geldik canım 🍀 İçini ferah tut 🙏🏼
Seyhann0606 Sinemarslannnn benim erken doğum riskim yoktu ama çok ağrılarım vardı nst de çıkmıyordu . Muayeneye gidince bebeğimi küvözde bırakmadan çıkmak istiyorum dedim 34. Haftada bana da 4 doz ciğer geliştirici iğne uyguladılar
Cnsuyakan Sinemarslannnn 33. Haftada benimde nst de sancılarım çıktı ama hissetmiyordum bebeğim sertlesiyordu ama onu hissetmiştim serumlar ilaçlar ve 2 doz ciğer geliştirici vuruldu şuan 34+4 uz çok şükür ama Nidicard kullanıyorum sancılar için
Baharmom Sinemarslannnn çok geçmiş olsun Canim🙏 Önceden farkedilmesi çok iyi olmuş 🙏 agrilarin hangi bölgedeydi Canim benim de iki gündür agrim var doktora gitmeli miyim 🤷♀️
gozde_sarisoy Sinemarslannnn bazen nst de görülen ağrıyı kişi hissetmeye biliyor ciğer geliştirici iğneyi yapması iyi olmuş 🙏
IincciI Iremfirat Ayy Benimde sonum öyle olmasın kız 🙄 gelmesin diye dua ederken şimdi gelsin diye eder oldum valla 😅😅
Sinemarslannnn Baharmom ciddi baskı vardı yürümek bile zor oluyordu yani karnımın içi acıyordu kasılıyor bebek bir tarafta toplanıp Kaya gibi oluyor karnım ilk serumdan sonra ağrı ciddi azaldı ama doktor herşeye rağmen 1 gece yatırdı aman dikkat edin ciddi ağrı olursa direk doktora gelin ben rutin kontrolde anladım bir de
Baharmom Sinemarslannnn Allah bi daha yasatmasın canim benim, vaktinde sağlıkla kucağına al insallah❤️
Ygt Sinemarslannnn bnimdenoyle cikti canim rutin kontrilde cikti bi gece bnde yattm serum ilac bnimde toplasiyodu ve yanlarim.cok agriyodu ara ara yine oluyo nst de sanci cikiyodu su an ilac kullaniyorm az dhaa beklesin bebisler 🤲
Sinemarslannnn IincciI nst de şimdi ağrı çıkmıyor bebekte iyi ama bu iğneler falan şeker 202 oldu ya sende de şeker yükselmiş miydi miydi İğneden ve serumlardan önce 103 çıkmıştı değerim