Hanımlar merhabalar size bişey sormak istiyorum. Şükürler olsun12+5 haftalık hamileyim.Ama mide buntilarim bir türlü gecmedi 8. Haftadan beridir prilam de kullanıyorum.12 haftalık oldugumda doktorum İMOM OMEGA ve FERRUM FORT verdi .mide bulantin geçince kullanırsın bunları dedi ama mide bulantin geçmiyor bende gece yatmadan önce prilam Dr kullaniyorum gündüzse diğer hapları kullanıyorum.sorum şu üç hapı aynı anda kullanmamin bı zararı olurmu bu şekilde hem bulantı hapı hem kan hem vitamin hapı kullanan varmı merak ediyorum cevaplarsanız sevinir uzun olduysa affola ♥️