Tugcekkkkk Arkadaşlar tüp bebek transferim yapıldı bana. Çift embriyo koyuldu. 10. Gün betam 915ti 12 gün olan bugün ise 1586. Tam olarak ikiye katlanmamış. Üç düşük yaptıgım için tedirgin oldum. Böyle artması sorun mu sizce
Tugceecikk Tugcekkkkk bu aşamadan sonra daha hızlı katlanablr canım bu kadar rakamlara takılma düşmemiş sabit kalmamış sonuçta inş yükselir sağlıklı olur
34_21_23 Artış güzel bence. Benimde tam iki katı değildi. 8 bin den iki gün sonra 13 bine çıkmıştı. Gayet sağlıklı ilerledi. Tam iki katı ilerlemesine gerek yok içini ferah tut