Hanımlar merhaba bu gün doktora gittim bebeğin 4 gün geriden geliyor dedi ama aon adet tarihinle alakalı bi karıştırma vardır ondan dolayıdır dedi başına gelen yaşayan varmı kötü bi durummu bu geçen gidişimde de aynı şeyi söylemişti bu arada 13+4 günlüğüm