Ayssssssss Ultrasona göre 6+5 teyim benim de sabah bulantılarım çok oluyor. Öğleden sonraları uyumazsam bulanıyor. Sürekli uyku modundayım o yüzden. Yemek kokusuna dayanamıyorum. Soğan, et vs. 😢 ileride böyle devam eder mi ağırlaşır mı bilemiyorum 🙄
Yenigebe9 9+3 5.haftadan sonra asla doğru dürüst yqemek yiyemedim iştahım kapandı, açılmasını bekliyorum, doya doya yemek yemeyi ozledim😁
Kbrarz 8+1iz bizde bulantidan oluyorum diyebilirim 5 haftalikken basladı dahada artiyo yemeye zorluyorum kendimi cikariyorum yemesem olmuyo ne yapicagimi sasirdim.kizimda boyle olmamistim ikici gebeligim baya agir geciyo insallah biran once biter bu zor surec🙏🏻😔😔
Esraensar Kbrarz haftadan haftaya göre değişiyor sanırım kuzum inşallah geçer 💕 hatta günden güne bile değişiklik var ben 2 gündür daha iyiyim ama çok hafif şeyler yiyorum 🙏🏻
Merve_Sa Kızlar perşembe doktora gittik 5+4 ken keseyi gördük doktora yolculuk yapacağımı söyledim 15 saatlik bana dönüşümü sordu 1 hafta sonra dedim bana progeston verdi yola çıkıyorum diye düşüğü engeller tutunmasını sağlar dedi
Merve_Sa Esraensar hayır yoktu hiç sadece yolculuğa çıkacağımı söyledim kendi arabamızla o yüzden veriyorum dedi