BerivanArslan Güzel Anneler bi sorum olucak toplanın 🥰 Yüzüstü uzanmadan asla uyuyamayan biriyim.. Karnınız çıkınca bu durumu nasıl geçtiniz anlatır mısınız hamilelik yastığı vs. İşe yarar mı ? 😣
mlsmrtgl BerivanArslan Yapamam dediğiniz her şeyi yapıyorsunuz gebelikte 😊 bende öyleydim ama alışıyorsunuz. Hamile yastığı yerine normal bir yastık kullanıyorum ona sarılıp uyuyorum
Semabkr BerivanArslan aslında çok iyi birşey soyleyemeyecegim. 25 haftalık hamileyim karnım çıktığı için gece bel ağrılarım oluyor moralini bozmak istemezdim ama zaten uyuyamayacksin. Sağa sola dönerken çok agirlasiyorsun. Bende sırt üstü yatan bir insandım ama karnım büyüyünce belime baski yapiyor diye uyuyamıyorum yani otomatik olarak duruma alışıyorsun 😕