Burcu3506 yok canım öyle düşünme neden olmasın ki 1 hafta bekle bakalım olmazsan gıdersın zaten ya da için rahat değilse başka bir doktora git adet söktürücü falan versin en azından ben öyle yapacaktım çok şükür oldu hatta ilk iki gün lekelenme oldu bu seferde sökülemedim sandım ama suan yoğun bi kanama var içini ferah tut olursun inşaAllah