Aselnihan 33 yaşında bi gebe için ikili test sonucu yüksek çıkmış doktor risk faktörü var demiş aynı durumda olupta sağlıklı doğum yapan var mı arkadaşlar lütfen acillll yardım
Tuba704 Aselnihan aynen öyle benimde bir çok tanıdığımda yüksek çıktı çünkü bu testlerin yanılma payı o kadar yüksek ki hatta birinin ki %90 denildi ama gayet sağlıklı bir bebek dünya ya geldi özel ve işinin ehli bir perinatoloji bulup gitsin
Hatice89 Benim arkadaşımın da öyle çıkmıştı yıllar önce. 30 yaşın üstünde genelde o sonuç çıkıyormuş diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum ama. Şusn oğluşu 4 yaşında bir problem yok. Perinatoloji uzmanı bulsun özel oluyor genelde orda güzelce yönlendirirler