Hatceeem Merhaba herkese 40+0 haftaya girdik bugün ama bende ne sancı ne açılma var.Cuma günü gel yatış yapalım dedi doktorum ama doğum ne şekilde olacak en ufak bi bilgim yok Tecrübe sahibi olanlar yazabilirse sevinirim 😔