sibell777 evet canım tüm sağlık çalışanları hakettikleri parayı alamıyor. Hak ettikleri atamayı alamıyor. Doktorların, hemşirelerin ve diğer sağlık çalışanlarının da insan olduğunun farkına varılması lazımdır belki de. 24 saatte 600 hasta bakıyorduk çalıştığım dönemde. 600 ayrı insan demek bu, hasta yakınlarından bahsetmek bile istemiyorum. Hakaret eden mi dersin, tehdit eden mi, küfür eden mi ? Belki o an yorgundur, morali bozuktur size denk gelmiştir olamaz mı yani ? Tek bir insanın onlarca insanla doğru düzgün dinlenmeden, yemek yemeden, uyumadan ilgilenmek zorunda olduğu bir sistemin içerisindeyiz. Birde tek bir kişiden hoşlanılmayan hareket görüldüğünde genelleme yapan, herkese karşı önyargılı olan insanlarla mı mücadele etmemiz gerekiyor ?