Damlaaa16 Merhaba öğlen buraya bebek ve kese görünmüyor diye başlık atmıştım kan tahlili verdim bugün iki hafta önce 300 olan beta hcg bugün 666 sanırım yavaş yükseliyor bu sorun olurmu bilgisi olan yazabilir mi acaba
Minnosunannesiii Damlaaa16 canım benim kini de hemen hemen o dönemlerde gördüler geç döllenmeydi ve 15 ile öğrendim değerini 10 gün sonra 400 oldu sonrada baktırmadım cumaya filan git bidaha belli olur artık
beklerken123 Damlaaa16 ben sizle aynı durumdayım yarın belli olucak benimkide net durumu çok endişeliyim sizin gibi 3 gün önce gittim kesem gözükmedi son adet tarihimde 17 Eylül betaya baktılar 3 gün önce gidince 1217 çıktı dünde tekrar yaptırdım 1603 çıktı artış az oluyor
Smysmysmy Kızlar merhaba ben de bişeyler sormak istiyorum. Adetimin gecikmesinin ikinci günü bugün kan verdim ve beta 320 çıktı. Son adet tarihinin ilk gününden hesaplarsam bugün 30. gün yani 4+2 Sizce bu değer normal mi
Fatma12345 Smysmysmy normal cnm bende adetimin ilk günü kan verdim 80 çıkmıştı 3 haftalık dediler senin değerin normal yani cnm hayırlı olsun 🙂
34_21_23 Smysmysmy betaya göre birşey söylemek doğru olmaz. Ancak bir gün arayla beta baktırarak sağlıklı ilerliyorsa anlarsın normal mi değil mi. Her insanın gebelik haftasında beta değeri aynı olmayabilir.
Smysmysmy 34_21_23 Fatma12345 doktor kontrolüne gittiğimde tekar baktıracağım inşallah dediğiniz gibi artıyordur 😇