Merhaba öğlen buraya bebek ve kese görünmüyor diye başlık atmıştım şimdi kan sonuçlarım çıktı iki hafta önce 300 olan beta hcg 666 olmuş sanırım çok yavaş yükseliyor bu bir sorun olabilir mi bilgisi olan var mı araniz da acaba yardımcı olursanız çok sevinirim