Xxz denerim inş dönmesi lazım artık normal doğum istiyorum. doktorunda dediği o oldu en ufak bi regl sancısında bile rahmin kasılmasından nasıl sancı oluştuğunu biliyosun buda onun daha yüksek hali normal artık dedi regl kasılmasının çok çok fazlasını yaşıyosunuz artık dedi. az kaldı şükürki