Kızlar ben de adetime 2 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı umudumu kesmiştim sonra baktım adetim gecikti biraz bekliyim dedim 4 gün geçince normal test yaptım ve çift çizgiyi gördüm bence adet geçmeden hiç bir şey belli olmuyor boşuna kendimizi strese sokuyoruz