Kızlar merhaba.Bu ay geç yumurtladım , reglim 4 gün gecikti. Yumurtlamanın üstünden de 11 gün geçti. Dün erken gebelik testi aldım (kutu üzerinde cinsel ilişkiden 5 gün sonrasını tespit eder yazıyordu) , negatif çıktı. Silik dahi yoktu. Umutlanmak istemiyorum ama içimde bir yandan pırpır ediyor. Ya kist oldu diyorum -c life macun kullandım- yada belki geç döllenme vs birşeydir diyorum… Göğsüm dolgunlaştı , sarı akıntım var ve adet olacakmışım gibi ara ara sancım oluyor. Karmaşık duygular yaşıyorum aslında.. Var mı böyle 22. günlerde yumurtlayanlar? Test yapsam mı acaba bugün gene?? Kısaca Kafamda deli sorular :)))