Sevilay01 Mrb kızlar 32 haftalık hamileyim 2 gündür bebeğimin hareketlerini karnımın çok aşağısında hissediyorum normal midir acaba endişelenmeye başladım
Bittercikolataa Sevilay01 Çok bir fikrim yok canım bende 24 haftalik gebeyim ama sürekli asagida hissediyorum cok nadir yukarida hissettigim🥰 ultrasonda da cok dikkatli baktim surekli hareket halinde normal karsilaniyor yani🥰
imren91 Sevilay01 31 . haftadayım bende. Ayakları diye düşünüyorum benim de çünkü baya aşağıda hareket ettiği oluyor.
haziranin25i 27 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hep altta hissettim. Hiç göğüs altımda hissedemedim. İlerleyen zamanlarda ne olur bilemiyorum 👣
Bittercikolataa aylinsss eveett tamda öyle bi his canim bazen biraz sert vuruyor wc kaçıyorum resmen😂